Leyla ile Mecnun Repliklerinden Seçmeler


ben sigortalıyım, ölmüyorum, valla.
ismail abi

ben o son 5 dakikayı bekliyorum. son 5 dakikada da olsa o gölü atacağım. hazır senin elinde böyle bi fırsat varken gir ve baban için oyna.
kamil

Bizim kavgamız zaten taytla.
mecnun

Bizim kavgamız zaten taytla.
mecnun

"martının elinde domates ne arar ya?" diye sormuş adam.
mecnun

kız olsam ilk sana varırdım mecnun
ismail abi

a benim tophanelim. aaa benim tophanelim. abalelelelloooyyyyyyy...
ismail abi

Karımla kızımı geri getirebilmek için yani ne kadar servete ihtiyacım var ?
Metin

sen adalet istemiyorsun, canı yanan biri adalet istemez! intikam ister.
ismail abi

salayım mi tivitiyi üzerine ?
ismail abi

biz ailecek dağcıyız. benim halamı dağa kaldırmışlar.
ismail abi

sigorta da yapıyonuz mu ?
ismail abi

benim dedem, sherlock holmes'tu.
ismail abi

gidelim ağzını burnunu kıralm
ismail abi

çay, erdal bakkalda içilir.
erdal bakkal

yaparım da yaparım. yaparım da yaparım.
erdal bakkal

burada çocuklar eğitime aç ya. eğitim yetmezliğinden ölen oldu.
yavuz abi

olaylar olaylar
ismail abi

sevgili veresiye defteri ...
erdal bakkal

n'olur nurten n'olur üstümü kirletmeyeceğim n'olur.
erdal bakkal

bu acı geçiyor mu?
ismail abi

ne sağcıyım, ne solcu. bakkalım ben bakkal !
erdal bakkal

iyi ki zengin değilim, iyi ki dardayım ben darda.
yavuz abi

böyle çay mı olur? fincanda çay getirmiş bana. sanırsın Lord içecek Lord!
ismail abi

insan bari torbaları saklar ya.
erdal bakkal

ben öyle bir insan mıyım ?
yavuz abi

ben güçlü olmak istemiyom ki. ben şekerpare'yi istiyom.
ismail abi

namnamnamnamnamnamnam yidin kafamı eeiirdal abi
ismail abi

vir vir vir vir vir vir sabahtan beri susmadınız ya.
ismail abi

baba gelmişken isteyelim, bu kız çok güzel.
mecnun

naber, n'aptın ?
ismail abi

tıs tıs tıs.
arda

adam bana çay verdi çay çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç ?
ismail abi

yüzüm yok benim. iyi olmuş. sabah kalkınca yüzümü yıkamayacağım
mecnun

ben var ya ben. ne anasının gözüyüm ben
ismail abi

senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun tuttuğunun aynı yerde kesişmesine rağmen algılamamakta çok isyankarsın.
ismail abi

n'olur iskender
çakma ak sakallı dede

3 dilek hakkım olsa 3 demlik çay dilerdim sonra laps laps içerdik .
ismail abi

benim babam türk sinemasına yeşilçamı diken adamdır.
ismail abi

o gemide babam var mecnun, babam.
ismail abi

Eylül Beni neden sevmedin ?
yavuz abi

ben bu oyunu bozarım.
mecnun

çay bana ?
ismail abi

süpermarketten alışveriş yaparsınız ama cenazenize bakkal gelir.
erdal bakkal


erdal abi sen ne kadan da pis adamsın ya.
ismail abi

temel uçaktan atlıyor bir gün dünyayı tutturamıyor.
mecnun

yeap.
ak sakallı dede

baba para verebilir misin acaba, dünya'yı kurtarıcam da.
mecnun

tuvalet terliği !
mecnun

senin ağzından çıkanla kulağını döverim.
ismail abi

benim dedem, babaydı.
ismail abi

Bak Mecnun Çınar, eğer yaşananları sorgulamaya kalkarsan hiç bir sonuca varamazsın. Senin için en doğru olan şey şu an ne hissettiğindir.
ak sakallı

Her şeyi ve herkesi karşımıza almadan ne sen Leyla olabilirsin ne ben Mecnun.
mecnun

Beklemek cehennemdir. Yine de beklerim seni.
İsmail Abi

sahi, nerede o eski ramazanlar ?
erdal bakkal

yaparım da yaparım. yaparım da yaparım.
erdal bakkal

Yorumlar

Popüler Yayınlar