Leyla ile Mecnun - Ki Beklemek En Korkunç Halidir Yaşamanın


Fuzuli: Demek kendini Mecnun sanıyorsun
Mecnun : Hee diğilmiyim ben. Mecnun olduğum konusunda düşüncelerim var.
Fuzuli : Peki Mecnun olmak için ne yaptın
Mecnun : eee naptım. Uzaya çıktım e ondan sonra çöle gittim, gemilere bindim tankerelere bindim, sevdiğimin peşinden koştum, boyut değiştirdim. sevdiğimi kaybettim
Fuzuli : eee
Mecnun : eee mi ? Sevdiğimi kaybettim ben daha ne yapiyim
Fuzuli : Sende Mecnunluk istidadı yok delikanlı
Hem yalnız değilsin ki sen ne vakit bir kapının önünde kalsan gelip senin için kapıyı açan, uğruna dayak bile yiyecek arkadaşın var.
Seninle beraber aynı yolda yürümeyi göze almış sabırla seni bekleyebilen bir dostun ki beklemek en korkunç halidir yaşamanın. Hiç kimse sevdiğini bile böyle sabırla inanarak beklemez.
Bakışları sert yüreği yumuşak evlat sevgisinin ne olduğunu bilen bir baban var.
ve sana akıl veren yol gösteren bir hocan var. | www.leylailemecnunfan.in 





leyla ile mecnun 44.bölüm, leyla ile mecnun 44.bölüm videoları, ki en korkunç şeydir beklemek. leyla ile mecnun videoları , izle , leyla ile mecnun izle

Yorumlar

Popüler Yayınlar